پارا تیروکمان جمهوری چک| صعود تیم کامپوند مردان به فینال و راهیابی تیم ریکرو مردان و زنان به رده‌بندی

22:08 - 06 تير 1403
کد خبر: ۴۷۸۰۳۵۳
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
پارا تیروکمان جمهوری چک| صعود تیم کامپوند مردان به فینال و راهیابی تیم ریکرو مردان و زنان به رده‌بندی
ملی‌پوشان ایران در ماده‌های کامپوند و ریکرو انفرادی و تیمی مسابقات بین‌المللی جمهوری چک به مصاف حریفان خود رفتند و سربلند بیرون آمدند.

خبرگزاری میزان - بر اساس گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و توان‌یابان، در ادامه رقابت‌های بین‌المللی جمهوری چک، امروز ملی پوشان تیروکمان ایران به مصاف حریفان خود رفتند و راهی مرحله بعد شدند که نتایج آن به شرح زیر است: 

تیم ریکرو مردان متشکل از غلام‌رضا رحیمی و محمدرضا عرب‌عامری در مرحله یک هشتم استراحت داشت و در مرحله یک چهارم تیم اوکراین را پنج بر چهار پشت سر گذاشت و در مرحله نیمه‌نهایی برابر اندونزی پنج بر یک نتیجه را واگذار کرد و راهی مرحله رده‌بندی شد که این دیدار روز جمعه برابر تیم هند برگزار می‌شود.

تیم ریکرو بانوان متشکل از سمیه رحیمی و مرضیه تفضلی پس از یک دور استراحت، برابر تیم آلمان با نتیجه نزدیک پنج بر چهار واگذار کرد و به دیدار رده‌بندی صعود کردند که این دیدار روز جمعه برابر تیم آمریکا برگزار خواهد شد.

تیم کامپوند بانوان متشکل از فاطمه همتی و فرزانه عسگری در مرحله یک چهارم برابر تیم برزیل ۱۴۷ بر ۱۴۳ به پیروزی رسید. در مرحله یک دوم برابر تیم انگلیس ۱۵۲ بر ۱۵۰ نتیجه را واگذار کرد و راهی مرحله رده‌بندی شد و در این مرحله به مصاف تیم چین خواهد رفت.

در ماده ریکرو انفرادی آقایان، محمدرضا عرب‌عامری پس از یک دور استراحت، در مرحله یک شانزدهم حریفی از ایتالیا را شش بر صفر شکست داد و در مرحله یک هشتم برابر نماینده هند در تیر طلایی، شش بر پنج نتیجه را واگذار کرد و از دور رقابت‌ها کنار رفت. 

غلام‌رضا رحیمی دیگر نماینده کشورمان در این ماده، پس از یک دور استراحت، در مرحله یک شانزدهم، برابر حریفی از گرجستان با نتیجه شش بر پنج به پیروزی رسید و در مرحله یک هشتم نماینده آمریکا را با نتیجه مقتدرانه شش بر دو شکست داد و راهی مرحله بعد شد.

تیم کامپوند آقایان متشکل از سينا منشازاده و هادی نوری، پس از یک دور استراحت، در مرحله یک چهارم، برابر تیم ایتالیا با نتیجه ۱۵۱ بر ۱۴۹ به پیروزی رسید و در مرحله نیمه نهایی تیم اسپانیا را با نتیجه ۱۵۳ بر ۱۵۰ شکست دادند و راهی مرحله فینال شدند که دیدار فینال نیز روز جمعه برگزار می‌شود.

در ریکرو بانوان، مرضیه تفضلی در مرحله یک شانزدهم شش بر دو نتیجه را برابر حریفی از اوکراین واگذار کرد.

سمیه رحیمی دیگر نماینده کشورمان در این ماده، پس از یک دور استراحت، در مرحله یک هشتم برابر حریفی از پرو شش بر چهار نتیجه را واگذار کرد.

در ماده کامپوند آقایان، سینا منشازاده پس از یک دور استراحت، در مرحله یک شانزدهم، برابر نماینده هنگ کنگ با نتیجه ۱۴۴ بر ۱۳۷ پیروز شد و در مرحله یک هشتم مقابل حریف فنلاندی ۱۴۴ بر ۱۴۱ به برتری دست یافت. او فردا در مرحله یک چهارم به مصاف حریفی از چین خواهد رفت.

هادی نوری دیگر نماینده کشورمان در این ماده، پس از یک دور استراحت، در مرحله یک شانزدهم حریفی از اوکراین را با نتیجه ۱۴۳ بر ۱۴۰ پشت سر گذاشت و در مرحله یک هشتم مقابل نماینده بلژیک ۱۴۷ بر ۱۴۳ نتیجه را واگذار کرد و از دور رقابت ها کنار رفت.

در ماده کامپوند بانوان، فاطمه همتی پس از یک دور استراحت، در مرحله یک هشتم برابر حریفی از برزیل ۱۴۴ بر ۱۳۱ به پیروزی رسید. او فردا در مرحله یک چهارم به مصاف حریفی از کره جنوبی خواهد رفت.

مریم یاورپور دیگر نماینده کشورمان در این ماده، در مرحله یک شانزدهم برابر حریفی از چین ۱۴۶ بر ۱۴۳ نتیجه را واگذار کرد.

فرزانه عسگری دیگر نماینده کشورمان در این ماده، در مرحله یک شانزدهم برابر نماینده‌ای از اندونزی ۱۴۱ بر ۱۳۴ نتیجه را واگذار کرد.

گفتنی است؛ نمایندگان کشورمان فردا در بخش انفرادی و میکس تیمی به مصاف حریفان خود خواهند رفت.

انتهای پیام/


برچسب ها: پارالمپیک

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *